ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВУ КОМПАНІЮ
Повне найменування:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українська
факторингова компанія»
Скорочене найменування:
ТОВ «УФК»
Ідентифікаційний код:
40235074
Місцезнаходження:
01054, м.Київ, вулиця Дмитрівська будинок 18/24, поверх 8
Відомості про державну реєстрацію юридичної особи:
Дата запису – 27.01.2016, номер запису: 1 074 102 0000 058089
Інформація про включення фінансової установи до Державного
реєстру фінансових установ:
ТОВ «УФК» включено до Державного реєстру фінансових установ згідно
розпорядження Нацкомфінпослуг № 600 від 22.03.2016 року «Про внесення
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Українська
факторингова компанія» до Державного реєстру фінансових установ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «УФК» має право звернутися до
ТОВ «УФК», як надавача фінансових послуг, яке ТОВ «УФК» розглядає у
встановлений законом строк.
Споживач фінансових послуг, якщо вважає, що з боку ТОВ «УФК» мало
місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, може
звернутися безпосередньо до ТОВ «УФК» шляхом:
надіслання письмового звернення поштою на адресу місцезнаходження
(поштову адресу) ТОВ «УФК»: 01054, м.Київ, вулиця Дмитрівська будинок
18/24, поверх 8, або
надіславши листа електронною поштою на адресу: kuharenko.v@ukr.net або
зателефонувавши за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером
телефону +38 (093) 975 4079.
Також кожен споживач фінансових послуг може звернутися до
Національного банку України. Канали зв’язку для громадян:
Телефон: 0 800 505 240 (у разі, якщо Ви не додзвонилися до оператора і всі
лінії були зайняті або Ви телефонуєте в неробочий день та час, – слід
залишити Ваш номер телефону на автовідповідач).
Онлайн-форма на веб-сайті НБУ. Електронна
пошта: nbu@bank.gov.ua (слід заповнити і надіслати форму та за потреби
додати супровідні матеріали. Але розмір вкладення – не більше 10 МБ).
Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601.
Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ,
01601.
На офіційному сайті Національного банку України у розділі «Захист прав
споживачів» (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection) споживачі
фінансових послуг мають можливість детально ознайомитися зі своїми
правами та можливостями, зокрема, ознайомитися з різноманітними
інструкціями для споживачів.
ОРГАН, ЯКИЙ ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГЮЛЮВАННЯ У СФЕРІ
ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601.
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б,
м. Київ, 01601.
Веб-сайт: https://bank.gov.ua/
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua.
Тел. 0 800 505 240
Права споживачів фінансових послуг, що закріплені Законом України
«Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових
послуг»
Стаття 12. Право клієнта на інформацію
1.Фінансова установа зобов’язана розкривати клієнтам визначену
законодавством інформацію про умови та порядок її діяльності, що
розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті
фінансової установи. Така інформація повинна, зокрема, включати:
1) перелік послуг, що надаються фінансовою установою, порядок та умови
їх надання;
2) вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти) щодо фінансових послуг
залежно від виду фінансової послуги;
3) інформацію про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг.
На вимогу клієнта фінансова установа зобов’язана в порядку, визначеному
законодавством, надати таку інформацію:
1) відомості про фінансові показники діяльності фінансової установи та її
економічний стан, які підлягають обов’язковому оприлюдненню;
2) перелік керівників фінансової установи та її відокремлених підрозділів;
3) кількість акцій фінансової установи та розмір часток, які знаходяться у
власності членів її виконавчого органу, а також перелік осіб, частки яких у
статутному капіталі фінансової установи або належна їм кількість акцій
фінансової установи перевищують 5 відсотків;
4) іншу інформацію, право на отримання якої визначено законом.
2.Перед укладенням договору про надання фінансових послуг фінансова
установа чи інший суб’єкт господарювання, що надає фінансові послуги,
зобов’язані повідомити клієнта у письмовій або електронній формі, у тому
числі шляхом надання клієнту доступу до такої інформації на власному веб-
сайті особи, яка надає фінансові послуги, про:
1) особу, яка надає фінансові послуги:
а) найменування (для фізичної особи – підприємця: прізвище, ім’я та (за
наявності) по батькові), місцезнаходження, контактний телефон і адреса
електронної пошти особи, яка надає фінансові послуги, адреса, за якою
приймаються скарги споживачів фінансових послуг;
б) найменування особи, яка надає посередницькі послуги (за наявності);
в) відомості про державну реєстрацію особи, яка надає фінансові послуги;
г) інформацію щодо включення фінансової установи до відповідного
державного реєстру фінансових установ або Державного реєстру банків;
ґ) інформацію щодо наявності в особи, яка надає фінансові послуги, права
на надання відповідної фінансової послуги;
д) контактну інформацію органу, який здійснює державне регулювання
щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги;
2) фінансову послугу – загальну суму зборів, платежів та інших витрат, які
повинен сплатити клієнт, включно з податками, або якщо конкретний розмір
не може бути визначений – порядок визначення таких витрат;
3) договір про надання фінансових послуг:
а) наявність у клієнта права на відмову від договору про надання
фінансових послуг;
б) строк, протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову
від договору, а також інші умови використання права на відмову від
договору;
в) мінімальний строк дії договору (якщо застосовується);
г) наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, права
дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій;
ґ) порядок внесення змін та доповнень до договору;
д) неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без
письмової згоди споживача фінансової послуги;
4) механізми захисту прав споживачів фінансових послуг:
а) можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів
фінансових послуг;
б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що
застосовуються відповідно до законодавства.
3.Інформація, що надається клієнту, повинна забезпечувати правильне
розуміння суті фінансової послуги без нав’язування її придбання
4.Фінансова установа під час надання інформації клієнту зобов’язана
дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів.
5.Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-
яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за реалізацію ним права на
відмову від договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги,
чи за дострокове розірвання (ініціювання дострокового розірвання)
споживачем фінансових послуг такого договору, а також забороняється
стягувати такі платежі, відшкодування, штрафні санкції.
6/Забороняється покладати на споживача фінансових послуг сплату будь-
яких платежів, відшкодувань, штрафних санкцій за дострокове виконання
ним умов договору, предметом якого є надання йому фінансової послуги, а
також забороняється стягувати такі платежі, відшкодування та штрафні
санкції.
7.Орган, який здійснює державне регулювання відповідного ринку
фінансових послуг, має право визначити мінімальний обсяг інформації, яка
повинна надаватися клієнту щодо кожного виду фінансових послуг, якщо
такий мінімальний обсяг інформації не встановлений законом.